Wednesday, March 23, 2011

30 comments:

  1. now i'm hungry, damn
    followed

    ReplyDelete
  2. you know what i have. money. you know what i'm going to go do. buy the ingredients for this. TALLY HO!!

    ReplyDelete
  3. looks like a lot of work. could just make them separate really.

    ReplyDelete
  4. That looks extremely unhealthy.
    DELICIOUS

    ReplyDelete
  5. How many callories does it have? :D

    ReplyDelete
  6. Hot damn. It's breakfast time and I'm going to make this right now.

    ReplyDelete
  7. Awesome pictures man! Keep up the great blogging!

    ReplyDelete
  8. makes my mouth droool all over the place!!

    looking for more in the future!

    ReplyDelete
  9. Reminds me of V for Vendetta!

    ReplyDelete
  10. Oh my god, that looks so tasty

    ReplyDelete
  11. Woow it's good lookink. I like this kind of fast food :)

    ReplyDelete
  12. Well I suppose I'll have to make one of these now

    ReplyDelete
  13. I'm going to have to make one of these.

    ReplyDelete
  14. oh damn lol.... looks good but.... yeah that would prolly shorten your life by atleast one day hahah

    ReplyDelete
  15. YEAH rainbow brownies ftw!

    Great blog, I've spent more time on here than I should have =3

    Followed.

    Check mine out sometime at:
    http://riotoflegends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. God this looks delicious, but so deadly!

    ReplyDelete
  17. I really, really wanna make this!

    ReplyDelete
  18. I've been meaning to try this for a while. Bacon is surprisingly expensive though.

    ReplyDelete
  19. This looks like perfection. Gonna get something to eat brb :p

    ReplyDelete
  20. amazing. interesting blog. look forward to more.

    ReplyDelete
  21. Wow, that is way too much effort for brownies, at least in my opinion

    ReplyDelete
  22. did it for breakfast. it was amazing. thanks

    ReplyDelete
  23. you always have great food on here...

    ReplyDelete